poniedziałek, 5 czerwca 2017

WZROK I SŁUCH – zmysły wiodące w uczeniu się w aspekcie integracji sensorycznej

Bożenna Odowska-Szlachcic, Beata Mierzejewska
WZROK I SŁUCH – zmysły wiodące w uczeniu się w aspekcie integracji sensorycznej

W książce, którą chciałyśmy dzisiaj zaprezentować znajdziecie wyczerpujące wyjaśnienia dotyczące funkcjonowania dziecka z trudnościami w uczeniu się, publikacja zawiera opisy ćwiczeń i strategii terapeutycznych dla specjalistów oraz rodziców do pracy z dzieckiem w domu. Taka terapia ma na celu stymulację i korekcję określonych funkcji układu: wzrokowego i słuchowego. Poniższa książeczka zawiera również jasno i zwięźle opisane i wyjaśnione przyczyny trudności w czytaniu i pisaniu w odniesieniu do dysleksji rozwojowej, a także znaczenie funkcji wzrokowych i słuchowych w opanowaniu umiejętności czytania. Ponadto wyczerpujące opisy układu wzrokowego i słuchowego i wpływ ich dysfunkcji na uczenie się. W publikacji znajdują się również praktyczne wskazówki na temat przydatnych zabawek, gier i innych pomocy oraz specjalistycznego sprzętu do terapii


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz